Subject: Peterburi tee 47c - suitsueemaldussüsteemi ümbertõstminse vajadus
From: Tõnis Särekanno <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 09:32:23 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Soovin saada Päästeameti poolset hinnagut järgnevale puudusele:

G4S-i poolt koostatud Peterburi tee 47C ärihoone tuleohutusauditis on
toodud välja, et suitsueemaldussüsteemi keskuse ümbertsõtmise vajadus.

G4S-i mittevastus: keskus ei tohi olla samas tuletõkketsoonis, mida ta
teenindab.

Kuid sellisel kujul on hoone projekteeritud, ehitatud ja kasutlusloa
saanud ka saanud. Seadus selle koha pealt muutnud vahepeal ka ei ole.
Seadme ümbertõstmine on ca 3000.- euro suurune lisakulu.

Mis on Päästeameti seisukoht sellel teemal?

Lugupidamisega,

Tõnis Särekanno

Haldusjuht, Proact Haldus OÜ

+372 5042381

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.proacthaldus.ee/> www.proacthaldus.ee